Steve's Lagend

Bu bir hikayedir.Gerçek şahıslardan esinlenmemiştir. :)
Alıntı değildir alıntı yapmak isteyenler bu yazının üstüne blogun adresini yazarsa sevinirim.
Emek hırsızlığına karşı durmalıyız.


Steve-1
  
  Ben kimim burada ne işim var bilmiyorum, ama az önce bulduğum bu kitapta hayatımın bazı bölümleri yazıyor.Yani biri ya beni izliyor yada o benim günlüğüm.İyi düşünmek istiyorum bu lanet olası yerde umarım benden başka yaşayan saldırgan olmayan birileri vardır.Bu evi bulana kadar neredeyse yüz tane iskelet ve zombi öldürdüm...
*Sessizlik*
Bir dakika yoksa bu o mu hayır olamaz hemen saklanmalıyım.ENDERMAN bu şeyin ne olduğunu bilmiyorum bana saldırmadı en başta gidip yüz yüze konuşmak istedim yüzüme baktı ve o da ne birden ağzını açtı ve ışınlandı.Tek istediğim bana yardımcı olması idi , sonra fark ettim ki gözleri parlıyor belki de tüm işi gözler yapıyor onun gibi uzun mesafelere ulaşmak için o göze ihtiyacım vardı.Onu öldürmek istiyorum ama gece dışarı çıkarsam arkadaşlar da gelebilir.Bi çare bulmam lazım...
Buldum biraz kuşanmalıyım.Bir kazma işimi görür biraz demir biraz altın ve elmas...
İşte hazırım ama düşündüğüm kadar kolay olmadı indiğim yerler zifiri karanlıktı.Önce kömür bulmalıydım araştırdım ve buldum.Fazla gezmiştim galiba ve biraz açtım heralde açlık başıma vurdu ne bu kafes içinde dönen örümcek ne çok korkuyorum aman Tanrım bu da ne bu örümceklerin doğmasını sağlayan bir şeye benziyor...
*Derken örümcekler ortaya çıktı*

DEVAMI GELECEKTİR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder