EcbercnlPack 2.1 + EcbercnlPack'in sahibinin ta kendisi :D

    Merhaba arkadaşlar! Beni tanır mısınız bilmem... Ama tanımanız lazım. Evet! Başlıktaki gibi! Ben Ecbercnl(Admicos olarakta bilinirim) EcbercnlPack'in sahibiyim. Blogun sahibiyle anlaştım... Beni da yazar yaptı... Artık benden de yazılar görebilirsiniz! Neyse burayı geçelim...

    EcbercnlPack 2.1'in çıktığını biliyor muydunuz? Artık biliyorsunuz çünkü EcbercnlPack için updateler yapmayı planladım... Ve ilk update bu sabah geldi... Her neyse... Yeniliklere geçelim.

EcbercnlPack 2.1 de gelen modlar:

  • Paintings++
  • Koi
  • PainingSelectionGui
  • Forestry
  • Extended Workbench

Önce 2.0ı yüklemeniz gerekir!!!!!

Linkler:
MachineMC
Client 2.1

MachineMC
Server 2.1

Kuramayanlar için kurulum videosu (Sesli):
    



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder