Minecraft Türkiye Sunucuları

Minecraft ne kadar sonsuz bir oyun olsa da Türkiye'de yönetici olma isteğinin farkındasınızdır. Herkeste bir admin olma havası var. Bazı insanlar her şeyi yaş ile sınırlandırıyor, yaşın küçük yönetici olamazsın, sunucu açma senden bir şey olmaz deniyor. Ben keşke sunucu açıp da kendini denese derim. Fakat bazı sunucular Türkiye'yi resmen rezil ediyor. Ben Minecraft'ta fazla eski değilim, ilk oynadığım sunucu Bow Craft diye bir sunucuydu. Daha /warp komutunu bilmiyordum. Gerçekten minecraft'ta yeniydim. Sunucudan çok memnundum. PVP kapalı bir ortam vardı çıkıp evinizi kurabiliyor,ormanda gezebiliyor ve hayatta kalma modunda oynayabiliyordunuz. Gerçekten ilk oynadığım server diye demiyorum ama gerçekten inanılmaz derecede memnundum. Bir ara BFChicken Gamers adlı YouTuber bir grup sunucularını duyurmuşlardı. Modlu bir sunucu olacaktı. Ben bunu çok beklemiştim fakat çıkmadı. Şu an en rahatsız olduğum konu Minecraft'ta Lapis olan sunucular. Ne gerek var anlamıyorum. Sunucu emek sunucusu diyorlar, lapis koyuyorlar 1 saatte elmas set dizip hepsini büyülüyorsunuz. Ne gerek var bunlara?

Tamamen saçmalık bence aç adam gibi bir sunucu.Bir tane güzel spawn yap, aslında bir de o konuya değinmek lazım hazır spawn çok saçma bir şey. Spawn senin sunucunun temelidir yeni giren bir oyuncunun dikkatini çekmelidir. Karmaşıklığa gerek yok, küçük bir meydan oradan etrafa açılan bir yol yeter. Hammadde, asla ama asla kum koymayın derim, en alta in meşale al en alttaki kumu kır ve boydan boya yıkılsın. İstediğiniz kadar kum elde edebilirsiniz.Uygun spawn da bu kadar bence.

VIP üyelik konusu da başka bir muamma bir sunucu açıyorsun haklısın para verdin ve kazanmak da istiyorsun. 5 TL gayet uygun bir fiyat. Birkaç ayrıcalık ve bir isim tagi yeterli olacaktır. Ama Türk sunucularında elmas zırh seti, biraz elmas, bir VIP evi, oyun içi para ve en saçma olanı VIP hammadde. Bir tek bana mı saçma geliyor anlamıyorum.VIP hammadde içerisi tamamen elmas, zümrüt, altın dolu. Hayır yani yapıyorsan yap da ne gerek var. Tam bir saçmalık. Ormandan ona özel bir alan verirsin biraz oyun parası yeter. Daha fazlasına gerek yok yani. Sunucu açıp paranızla rezil olmayın önce her şeyi hazırlayın VIP fiyatlarına kadar her şeyi sonra bu işe girişin.Sunucu açmak kolay önemli olan haritanız, yönetim ekibiniz ve oyuncu memnuniyetiniz olmalıdır.

Bana göre uygun sunucu tanımı budur arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder